Publicare anunturi Anuntul Telefonic, ziar bucurestean, 20.000 exemplare/editie

Diverse

Anunturi online va garanteaza vizibilitate crescuta in fata unui numar mare de vizitatori zilnici.
Publica acum   un anunt pe 33 situri!

ANUNT PUBLIC JUDETUL TIMIS.

Valabil in:
Diverse Timis
     Publicat in: 29 Jul 2021
OMV PETROM SA, titular al proiectului "Demolare platforma tehnologica. Abandonare sonda-6011" propus a fi amplasat in sat Calacea, com.Ortisoara, identificat prin CF nr.105978- Ortisoara, nr.top.105978, jud.Timis, anunta publicul interesat asupra luarii deciziei etapei de incadrare de catre A.P.M.Timis, in cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, pentru proiectul "Demolare platforma tehnologica. Abandonare sonda.6011", propus a fi amplasat in sat Calacea, com.Ortisoara, identificat prin CF nr.105978- Ortisoara, nr.top.105978, jud.Timis. Proiectul deciziei de incadrare si motivele care o fundamenteaza pot fi consultate la sediul A.P.M.Timis din Timisoara, B-dul.Liviu Rebreanu nr.18-18A, in zilele de luni-joi, intre orele 8.00-16.30 si vineri intre orele 8.00-14.00, precum si la urmatoarea adresa de internet http://apmtm.anpm.ro - Sectiunea Acorduri de mediu. Publicul interesat poate inainta comentarii/observatii la proiectul deciziei de incadrare in termen de 10 zile de la data publicarii anuntului pe pagina de internet a Agentiei pentru Protectia Mediului Timis.

anunt public judetul Gorj la procedura de autorizare

Valabil in:
Diverse Gorj
     Publicat in: 29 Jul 2021
S.C. ECS CONT SOLUTIONS S.R.L , anunta publicul interesat asupra deciziei etapei de incadrare a planului PUZ- CONSTRUIRE COMPLEX AGROTURISTIC cu amplasament in comuna Baia de Fier , sat Baia de Fier , judetul Gorj Documentatia care a stat la baza luarii deciziei privind etapa de incadrare prin care planul se supune procedurii de adoptare fara aviz de mediu poate fi consultata in zilele de luni-joi intre orele 9-16 si vineri intre orele 9-13 la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului Gorj, strada Unirii, nr. 76, Tg.Jiu. Observatiile publicului se primesc zilnic la sediul APM Gorj in termen de IO zile calendaristice de la data publicarii.

Convocare Agoa Constructii Transport Gherase

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 29 Jul 2021
CONVOCARE AGOA LA SC CONSTRUCTII SI TRANSPORT GHERASE SA
Presedintele Consiliului de Administratie al SC CONSTRUCTII SI TRANSPORT GHERASE SA, cu sediul in Bucuresti, Soseaua Gherase nr.66-70, sector 2, inregistrata la ORC sub nr.J40/25414/1993, CUI RO4943839, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor societatii, pentru toti actionarii inregistrati in registrul independent al actionarilor tinut de SC “Depozitarul Central” S.A. la data de referinta 11.05.2021, la sediul societatii in data de 21.05.2021, ora 13.
Ordinea de zi a adunarii este urmatoarea:
1. Aprobarea raportului Consiliului de Administratie si descarcare de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2020.
2. Aprobarea raportului Comisiei de Cenzori.
3. Aprobarea situatiilor financiare si contul de profit si pierderi pentru anul 2020.
4. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul financiar 2021.
5. Desemnarea persoanei care va efectua formalitatile de publicare a prevederilor hotararii AGOA la ORC Bucuresti.
6. Diverse.
Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la adunarea generala este permisa prin simpla proba a identificarii acestora, in cazul persoanelor fizice facuta cu C.I. sau B.I.
In cazul in care cvorumul necesar nu se va intruni la data mentionata, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor se va tine la data de 24.05.2021, la aceeasi ora, in acelasi loc cu aceeasi ordine de zi.
PRESEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE
Tanase Alin

Raportul Semestrial International Caviar

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 28 Jul 2021
Raportul semestrial al International Caviar Corporation SA este disponibil și poate fi consultat pe site-ul www. bvb. ro

MCD ADMINISTRARE

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 28 Jul 2021
MCD ADMINISTRARE vine in intampinarea dvs. cu activitati de calitate pentru administrarea imobilelor, prestate cu profesionalism de personal cu experienta! contact: office@mcd-administrare.ro; tel: 0720 071 633

Anunt Public Spekt Sediul Bucure Bulevardul

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 28 Jul 2021
ANUNT PUBLIC 1 – IN - SPEKT S.R.L. cu sediul în București, sector 1, Bulevardul Iancu de Hunedoara, nr. 54B, etaj 1, beneficiar al documentației „PUZ – CONSTRUIRE COMPLEX DE LOCUINȚE COLECTIVE, SERVICII ȘI COMERȚ, ÎMPREJMUIRE TEREN ȘI ORGANIZARE ȘANTIER”, situat în Șoseaua Chitila, nr. 228B, sector 1, Bucuresti, anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de obținere a avizului de mediu pentru planul/programul menționat și declanșarea etapei de incadrare.
Prima versiune a planului poate fi consultată la sediul Agenției pentru Protecția Mediului București din Aleea Lacul Morii nr.1 (în spatele benzinăriei Lukoil), sector 6, de luni până joi între orele 900 – 1200 . Observații/comentarii și sugestii se primesc în scris la sediul A.P.M.B., în termen de 18 zile de la data publicării anunțului.

Tulcea Macin Anunt Public Conformitate

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 27 Jul 2021
Tulcea-MACIN. ANUNT PUBLIC. In conformitate cu prevederile OUG nr. 195/2005 privind protectia mediului, cu modificarile si completarile ulterioaresi a Legii nr. 544/2001 privind accesul la informatie Societatea: Lukoil Romania SRL Sediu: Municipiul Bucuresti, Sector1, Strada Siriului, nr. 20, Corp A Telefon/ Fax: +40212272106,+ 40212328264 Activitatea: Statie distributie carburanti Amplasare obiectiv: Loc. Macin, Oras Macin, Strada 1 Decembrie, nr .140, Judet Tulcea Scopul activitatii: comert Prezentarea activitatii: 4730 -Comert cu amanuntul a carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate- INFORMATII cu privire la masurile de protectie a factorilor de mediu si despre eventualul impact asupra factorilor de mediu: Apa: separator de produse petroliere Aer: instalatie recuperare a vaporilor COV Sol: platforme betonate Gestiunea deseurilor: pubele colectare selectiva a desurilor ANUNTA publicul interesat asupra depunerii solicitarii si documentatiei tehnice in vederea innoirii autorizatiei de mediu Informatiile privind potentialul impact asupra mediului generat de proiectul propusso observatiile publicului se primesc la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului Tulcea, str. 14 Noiembrie, nr. 5, telefon 0240/510622, fax 0240/510621, de luni pana vineri intre orele 08.00 - 16.00

Grup Cereal Agrozoo Sediul Pestera Anuntul

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 27 Jul 2021
SC GRUP CEREAL AGROZOO SRL , CUI 15701490 J13/2547/2003 SEDIUL PESTERA NR. 142/08.03.2021 Anuntul de participare 1. SC GRUP CEREAL AGROZOO SRL, Cod unic de inregistrare RO 15701490, nr. de inregistrare O.N.R.C. J13/2547/2003, cu sediul in Com. Pestera, str. Saidia, nr. 12, judetul Constanta, tel . 0766332604, e-mail: bobe_cb@yahoo.com 2. Proiectului cu titlul "SPATIU DEPOZITARE G.V.S." Actiunea : Echipament de laborator pentru controlul calitatii produselor din vin, inclusiv pentru vinul ; Echipament pentru controlul calitatii produselor si procesarii; Echipamente pentru prezentare si unitati de vanzare. 3. Obiectul contractului - achizitie bunuri 4. Durata de executie 4 ( patru ) luni. 5. Valoarea estimata : 182309,56 lei. 6. Criteriul de atribuire : "pretul cel mai scazut" 7. Data si ora limita de depunere a ofertelor: 16.03.2021 ora 10:00 8. Data si ora sedintei de deschidere : 16.03.2021 ora 12:00 9. Locul si modul de obtinere a documentatiei : SC GRUP CEREAL AGROZOO SRL , str. SAIDIA, nr. 12, com. Pestera, jud. Constanta, personal sau prin reprezentanti . 10. Informatii suplimentare se pot solicita la telefoanele : 0763646857 sau 0766332604 Reprezentant legal BOBE Cristian Bogdan

Anunt Public Conformitate Prevederile Privind

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 27 Jul 2021
ANUNT PUBLIC. In conformitate cu prevederile OUG nr 195/2005 privind protectia mediului cu modificarile si completarile ulterioare si ale Legii nr 544/ 2001 privind accesul la informatie. SOCIETATEA: SC WARDSAM INVEST SRL. SEDIU SOCIAL:Judet Tulcea oras Macin str I decembrie 1918 nr 16-18, Bl 16, sc C et 2 ap 9. TELEFON/FAX 0741740000/ 0753617903. ACTIVITATEA: Ferma zootehnica de crestere si ingrasare ovine. AMPLASARE: extravilan, localitatea Macin, strada Viticultori nr. 4. OBIECTIV: CRESTEREA OVINELOR cod CAEN rev. 1- 0122, (conform Ordinului INS nr.337/ 2007, rev 2 cod CAEN 0145). PREZENTAREA ACTIVITATII: Pe amplasamentul din localitatea Macin se desfasoara activitatea de crestere si ingrasare ovine in sistem controlat. Informatii cu privire la masurile de protectie a factorilor de mediu si despre eventulul impact asupra factorilor de mediu Activitatea desfasurata nu are impact asupra factorilor de mediu apa, aer, pamant. ANUNTA publicul interesat asupra depunerii solicitarii si documentatiei tehnice in vederea obtinerii autorizatiei de mediu. Informatiile privind potentialul impact asupra mediului generat de proiectul propus si observatiile publicului se primesc la sediul Agentiei pentru Protectia mediului Tulcea str 14 Noiembrie nr. 5, telefon 0240/510622, fax: 0240/510621 de luni pana vineri intre orele 10.00- 14.00

Apera Marioara Titular Planului Urbanistic

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 27 Jul 2021
ȘAPERA MARIOARA, titular al Planului Urbanistic Planului Urbanistic Zonal pentru introducere in intravilan a parcelei A 898 / 21, Municipiul Constanta, situat in ituat in A 898 / 21, zona DN3, anunta publicul interesat ca s-a depus documentatia in vederea obtinerii avizului de mediu pentru avizarea planului urbanistic zonal. Observatiile publicului se primesc in scris la sediul APM Constanta, str. Unirii nr 23, zilnic intre orele 08-16, in termen de 15 zile calendaristice de la aparitia anuntului.

Petrom Anunta Publicul Interest Asupra

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 23 Jul 2021
SC OMV PETROM SA anunta publicul interest asupra depunerii solicitarii de emitere a acordului de mediu pentru proiectul ,,Rerutare conducta de gaze compresoare Moinesti-Depozit Albotesti (tronsonul 2 si tronsonul 3)” propus a fi realizata in intravilanul si extravilanul orasului Moinesti,jud Bacau.
Informatiile privind pproiectul propus pot fi consultate la sediul APM Bacau,str Oituz,nr.23 si la sediul titularului,judetul Bacau in zilele de luni-joi,intre orele 8.00-16.30 si vineri intre orele 08.00-14.00.
Observatiile publicului se primesc zilnic la sediul APM Bacau.

Anunt Consiliul Local Comunei Ucea Sediul

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 22 Jul 2021
ANUNT
Consiliul Local al Comunei Ucea, cu sediul in strada Principala, nr. 78, Ucea de Jos, judetul Brasov in calitate de autoritate publica tutelara a SC AROMAPA SERV SRL, anunta inceperea procesului de selectie pentru membrii Consiliului de Administratie SC AROMAPASERV SRL, in conformitate cu O.U.G. nr.109/2011, modificata si aprobata prin Legea nr.111/2016, a H.C.L. Ucea nr.59 /10.05.2021 si a dispozitiilor prevazute de procedura de selectie care va consta in depunerea de catre candidati a unui dosar de candidatura insotit de declaratia de intentie si sustinerea unui interviu de selectie, dupa urmatorul calendar:
- Depunerea candidaturilor se va face pina in data de 21 iunie 2021, ora 12:00
- Selectia dosarelor si intocmirea listei lungi se va face pana in data de 28 iunie 2021;
- Interviul de selectie pentru intocmirea listei scurte se va sustine in data de 30 iunie 2021 ora 10:00.
CERINTE MINIME:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul economic, tehnic sau stiintelor juridice;
- vechime in munca minimum 10 ani din care 3 ani in functii de conducere;
- cunoasterea legislatiei specifica societatii, conform bibliografiei anexate;
- cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
- cunoasterea limbii romane (scris si vorbit);
- stare de sanatate corespunzatoare postului;
- sa nu aiba antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
- sa nu fi desfasurat activitate de politie politica, astfel cum este definita prin lege;
- sa nu faca parte din organele de conducere/coordonare/control ale unei societati cu acelasi profil;
- sa nu faca parte concomitent, din mai mult de 3 (trei) consilii de administratie ale unor regii autonome sau societati comerciale
COMPETENTE:
- competente de management, etica si integritate, gandire strategica, planificare, organizare si capacitate de a lua decizii, analiza si comunicare;
Dosarul de candidatura se depune la Comisia de selectie din cadrul Primariei Comunei Ucea si trebuie sa contina, in mod obligatoriu, urmatoarele documente:
1. Cererea de inscriere, ce cuprinde in mod obligatoriu un OPIS al documentelor dosarului;
2. CV in format Europass;
3. Copie act identitate;
4. Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
5. Copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in specialitatea studiilor;
6. Cazier judiciar;
7. Adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii procesului de selectie de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
8. Declaratia pe propria raspundere conform modelului prevazut in procedura de selectie;
9. Declaratia de intentie intocmita In baza elementelor din Scrisoarea de asteptari a informatiilor publice legate de activitatea societatii, prin care candidatii isi prezinta viziunea sau programul privind dezvoltarea societatii;
10. Adeverinta care atesta starea de sanatate va contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministeml Sanatatii.
Actele prevazute Ia pct. 3, 4, s i 6 vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea, de catre secretarul comisiei.
Bibliografie:
- Legea 31/1990 privind societatile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea 241/2006 a serviciului de alimentare cu apa si canalizare, republicata cu modificarile si completarile ulterioare
- Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilitati publice republicata cu modificarile si completarile ulterioare
- Ordonanta de Urgenta a Guvernului 107/2002 privind infiintarea Administratiei Nanionale „Apele Romane” (Tarife apa bruta) cu modificarile si completarile ulterioare
Rezultatele finale se afiseaza Ia sediul si pe site-ul Primariei Comunei Ucea.
Persoana de contact -Borcoman Alexandru Mihai, presedinte Comisie selectie - telefon 0268247176. Prezentul anunt se va publica in doua ziare economice si/sau financiare, in presa locala si va fi postat Ia sediul si pe site-ul Primariei Comunei Ucea.

Anunt Consiliul Local Comunei Ucea Sediul

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 22 Jul 2021
ANUNT
Consiliul Local al Comunei Ucea, cu sediul in strada Principala, nr. 78, Ucea de Jos, judetul Brasov in calitate de autoritate publica tutelara a SC AROMAPA SERV SRL, anunta inceperea procesului de selectie pentru membrii Consiliului de Administratie SC AROMAPASERV SRL, in conformitate cu O.U.G. nr.109/2011, modificata si aprobata prin Legea nr.111/2016, a H.C.L. Ucea nr.59 /10.05.2021 si a dispozitiilor prevazute de procedura de selectie care va consta in depunerea de catre candidati a unui dosar de candidatura insotit de declaratia de intentie si sustinerea unui interviu de selectie, dupa urmatorul calendar:
- Depunerea candidaturilor se va face pina in data de 21 iunie 2021, ora 12:00
- Selectia dosarelor si intocmirea listei lungi se va face pana in data de 28 iunie 2021;
- Interviul de selectie pentru intocmirea listei scurte se va sustine in data de 30 iunie 2021 ora 10:00.
CERINTE MINIME:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul economic, tehnic sau stiintelor juridice;
- vechime in munca minimum 10 ani din care 3 ani in functii de conducere;
- cunoasterea legislatiei specifica societatii, conform bibliografiei anexate;
- cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
- cunoasterea limbii romane (scris si vorbit);
- stare de sanatate corespunzatoare postului;
- sa nu aiba antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
- sa nu fi desfasurat activitate de politie politica, astfel cum este definita prin lege;
- sa nu faca parte din organele de conducere/coordonare/control ale unei societati cu acelasi profil;
- sa nu faca parte concomitent, din mai mult de 3 (trei) consilii de administratie ale unor regii autonome sau societati comerciale
COMPETENTE:
- competente de management, etica si integritate, gandire strategica, planificare, organizare si capacitate de a lua decizii, analiza si comunicare;
Dosarul de candidatura se depune la Comisia de selectie din cadrul Primariei Comunei Ucea si trebuie sa contina, in mod obligatoriu, urmatoarele documente:
1. Cererea de inscriere, ce cuprinde in mod obligatoriu un OPIS al documentelor dosarului;
2. CV in format Europass;
3. Copie act identitate;
4. Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
5. Copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in specialitatea studiilor;
6. Cazier judiciar;
7. Adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii procesului de selectie de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
8. Declaratia pe propria raspundere conform modelului prevazut in procedura de selectie;
9. Declaratia de intentie intocmita In baza elementelor din Scrisoarea de asteptari a informatiilor publice legate de activitatea societatii, prin care candidatii isi prezinta viziunea sau programul privind dezvoltarea societatii;
10. Adeverinta care atesta starea de sanatate va contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministeml Sanatatii.
Actele prevazute Ia pct. 3, 4, s i 6 vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea, de catre secretarul comisiei.
Bibliografie:
- Legea 31/1990 privind societatile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea 241/2006 a serviciului de alimentare cu apa si canalizare, republicata cu modificarile si completarile ulterioare
- Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilitati publice republicata cu modificarile si completarile ulterioare
- Ordonanta de Urgenta a Guvernului 107/2002 privind infiintarea Administratiei Nanionale „Apele Romane” (Tarife apa bruta) cu modificarile si completarile ulterioare
Rezultatele finale se afiseaza Ia sediul si pe site-ul Primariei Comunei Ucea.
Persoana de contact -Borcoman Alexandru Mihai, presedinte Comisie selectie - telefon 0268247176. Prezentul anunt se va publica in doua ziare economice si/sau financiare, in presa locala si va fi postat Ia sediul si pe site-ul Primariei Comunei Ucea.

ANUNT PUBLIC SC INGKA INVESTMENTS FOREST ASSETS SRL

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 22 Jul 2021
ANUNT PUBLIC SC INGKA INVESTMENTS FOREST ASSETS SRL (prin SC OMNI SRL) titular al planului "Amenajamentul fondului forestier proprietate privata apartinand S.C. INGKA INVESTEMNTS FOREST ASSETS S.R.L., Bucuresti, organizat in U.P. III Valea Neagra-Motnau, intocmit pentru suprafata de 5738,8 ha", amplasament comunele: Andreiasu de Jos, Bolotesti, Brosteni, Carligele, Chiojdeni, Gura Calitei, Jitia, Mera, Poiana Cristei, Vintileasca si Cotesti, judetul Vrancea, anunta publicul interesat asupra deciziei A.P.M. Vrancea de emitere a Avizului de mediu pentru planul susmentionat. Motivele care au stat la baza luarii acestei decizii au fost urmatoarele: -Planul respecta cerintele legislatiei privind protectia mediului,- Prin implementarea planului nu este afectata nici o arie natural protejata de interes national/ international, - Nu sunt afectate zone de protectie special hidrogeologica, - Analiza calitatii raportului de mediu, efectuata de APM Vrancea, a avut in vedere urmatoarele elemente: Respecta continutul cadru prevazut in anexa nr 2 a HG nr. 1076/ 2004; Prezentarea dificultatilor tehnice, procedural si de alta natura care au fost intampinate si explicitarea oricaror ipoteze si incertitudini; Prezentarea alternativelor stiudiate, a motivelor care au stat la alegerea uneia dintre ele, a modului in care consideratiile de mediu au fost integrate in proiectul de plan, precum si procesul definitivarii proiectului ca urmare a informatiilor rezultate pe parcursul evaluarii de mediu; Justificarea detaliata a motivelor care a stat la baza eliminarii din analiza a anumitor aspect; Prezentarea informatiilor grafice- harti, scheme, schite, diagrame; Raportul de mediu propune o serie de masuri pentru a preveni, reduce si compensa orice efect advers asupra mediului al implementarii planului. Informatiile cu privire la planul sus mentionat pot fi consultate la sediul OS INGKA INVESTMENTS SRL din Focsani, Strada Valcele, nr. 26, judetul Vrancea. Observatiile publicului se vor primi in scris sub semnatura si cu date de identificare, la sediul APM Vrancea din Focsani, str. Dinicu Golescu, nr. 2, pana la data de 30.05.2021.

COMUNICAT In conformitate cu prevederile legale,

Valabil in:
Diverse Constanta
     Publicat in: 21 Jul 2021
COMUNICAT In conformitate cu prevederile legale , SC CARMECO SA , cu sediul in Constanta , Sos.Mangaliei nr.74 , loc.Constanta, jud.Constanta ,tranzactionata la Bursa de Valori Bucuresti , avand simbolul CRMC , segment ATS, Categoria AERO Standard, informeaza investitorii ca raportul administratorului cu privire la activitatea societatii pe primul trimestru al anului 2021 poate fi consultat la sediul societatii in forma scriptica , pe site-ul Bursei de Valori ((www.bvb.ro) pentru simbolul CRMC) cat si pe site-ul www.carmeco.ro incepand cu 31.05.2021. Raportul a fost transmis atat catre ASF si cat pe BVB-piata AERO.

Craiova Hala Atelier Tamplarie Complet

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 21 Jul 2021
Craiova - hala 900 mp, atelier tamplarie pvc si al complet, utilaje (urban), birouri, 380 v, acces tir + rampa, centrala, ac, cablu, sup. video, compartimentata Craiova tel / 0728.114.211

Lasa Colesterolul Strice Sarbatorile Mentine

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 21 Jul 2021
Nu lasa colesterolul rau sa iti strice sarbatorile. Mentine vilelul colesterolului si nivelul triglieridelor la un nivel optim cu ajutorul Uleiului de krill oil. Dr. Oz recomanda acest supliment anticolesterol. Ulei de Krill este extras din creveti si este de 48 de ori mai eficient si mai puternic decat Omega 3. Fara efecte adverse si siptome neplacute ca la medicamentele pentru colesterol. 0737.364.241 www. krilloil. ro

Tractari Auto Stop Standarde Europene Intern

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 21 Jul 2021
Tractari auto NON STOP la standarde Europene INTERN si INTERNATIONAL din BACAU, ONESTI, MOINESTI, COMANAESTI, TG. OCNA, ADJUD - Ai ramas in pana? - Ai avut un accident? - Ai probleme cu motorul? - Ai de adus o masina de afara? Te putem tracta rapid si ieftin pana la orice destinatie sau la cel mai apropiat service. Suntem pregatiti NON - STOP sa intervenim rapid in toata tara. Personalul nostru calificat te poate indruma spre service - ul potrivit nevoilor tale. Noi suntem solutia dumneavoastra Oricare ar fi problema ta, iti garantam ca avem o solutie. Experienta, serviciile diversificate si platformele noastre ne recomanda drept solutia problemelor tale in trafic. Garantam servicii de cea mai buna calitate. Fara a face rabat de la calitate oferim serviciile de tractari auto cu costuri minime pentru dumneavoastra. Indiferent de conditiile meteo sau starea carosabilului ne - am antrenat pentru a fi pregatiti in orice clipa si a veni in ajutorul dumneavoastra. Experienta noastra in domeniul tractarilor auto ne recomanda ca fiind una dintre cele mai bune firme ce ofera servicii de tractari auto din Bacau. Prin serviciul de asistenta rutiera suntem la dispozitia dumneavoastra non stop pentru a va ajuta in caz de pana, alimentare gresita cu carburant, pornire cu cabluri in cazuri de baterie descarcata, inlocuire acumulatori, inlocuire becuri, diverse situatii neprevazute ce pot aparea in trafic. Efectuam tractari auto non stop cu autoplatforma in judetul BACAU si in imprejurimi la cele mai avantajoase preturi de pe piata. Serviciul de tractari auto este disponibil 24 ore din 24 / 7 zile din 7, operatorii nostri sunt gata sa preia oricand apelurile dumneavoastra. Pe toata durata interventiei vom tine legatura cu dumneavoastra, informandu - va cu privire la procedura de interventie, timpul aproximativ in care echipajul de tractare va ajunge la dumneavoastra, precum si costurile interventiei. Va asiguram ca vom reusi de fiecare data sa va oferim un tarif corect, in functie de distanta si tipul vehiculului pe care doriti sa - l transportati. Va stam la dispozitie 24 de ore din 24 la numarul de telefon 0755.365.650 sau pe web: www. tractarionesti. ro

Vand Peugeot Boxer Omologat Fast Food Fabricat

Valabil in:
Diverse Dambovita
     Publicat in: 21 Jul 2021
Vand Peugeot Boxer omologat fast food fabricat 2007 2.2 hdi 120 cp Euro 4 recent inmatriculat, geamuri electrice oglinzi electrice si incalzite, rabatabile la buton, MP 3 cu comanda pe volan, perfecta stare de functionare foarte putin rulat in Romania cauciucuri de iarna 90%. Autorizat DSV, omologare speciala ca si magazin mobil, Instalatie de apa rece si apa calda, instalatie 220 prize spoturi, frigider nou, instant apa calda nou, masina de facut clatite pe gaz noua, masina de gaufre dubla pe gaz noua, mobilier nou, stingator, trusa de prim ajutor.... Totul este nou cu factura si garantie a fost folosit doar o saptamana. Masina este izolata termic pentru confort mai mare pe timp de vara sau iarna. Exista spatiu suficient pentru montarea altor aparate. Pentru alte detalii puteti sa ma contactati la tel

Declar Pierdut Concesiune Cimitirul Marcuta

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 20 Jul 2021
Declar pierdut act de concesiune de la cimitirul marcuta, bucuresti, fig. i, nr. 20, pe numele pirosca steluta si stanescu gheorghe-nicolae

Anunturi Online

Anunturi in ziare nationale

Publicati Citatii in ziarul Adevarul

Anunturi Adunari Generale ziare nationale si locale

Cursuri tenis - Grupe copii cu antrenor licentiat

Birou de mediere informare obligatorie - Sector 4, Unirii, Tineretului

Cum dau un anunt de mica publicitate in ziare

Publica anunturi de mica publicitate in ziarul Libertatea


Anunturi Anuntul Telefonic
Ghid de publicat anunturi in ziarul Anuntul Telefonic

Cum public anunturi de mica publicitate in ziarul Anuntul Telefonic?

Pasul 1 - Calculare pret anunturi Anuntul Telefonic

Pentru a publica anunturi in ziarul Anuntul Telefonic va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra pentru ziarul Anuntul Telefonic. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul anuntului pentru ziarul Anuntul Telefonic de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA anunturi Anuntul Telefonic

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Anuntul Telefonic este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Anuntul Telefonic pe site

Dupa completarea datelor personale anunturile pentru ziarul Anuntul Telefonic vor fi stocate in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Anuntul Telefonic si aparitia in ziarul Anuntul Telefonic

Dupa plata anuntului pentru ziarul Anuntul Telefonic acesta va aparea in ziarul Anuntul Telefonic la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Cum aleg zilele in care sa apara anunturile pentru ziarul Anuntul Telefonic?

Pentru a publica un anunt/anunturi in ziarul Anuntul Telefonic aveti doua optiuni:

  1. Aparitii Consecutive - furnizati un numar de aparitii dorit si dupa plata anuntului/anunturilor pentru ziarul Anuntul Telefonic acesta va aparea in ziarul Anuntul Telefonic incepand cu prima editie libera pentru cate aparitii ati ales.
  2. Aparitii Selective - selectati precis zilele de aparitie ale anuntului pentru ziarul Anuntul Telefonic incluzand ziua si luna. Pentru acest tip de aparitii plata trebuie facuta cu 2 zile inaintea primei zile de aparitie pentru a se putea confirma plata si trimite anuntul/anunturile la publicare in ziarul Anuntul Telefonic in timp util.

    Daca plata nu este facuta in timp util publicarea zilelor sarite se va face consecutiv dupa datele alese sau la specificatiile clientului in alte editii libere ale ziarului Anuntul Telefonic.

Cum confirm plata anunturi ziarul Anuntul Telefonic?

Pentru a confirma plata anunturi ziarul Anuntul Telefonic va rugam sa trimiteti o poza (copie) a confirmarii de plata la email: office@mediapress.ro sau WhatsApp: 0770.595.458, in cadrul careia sa mentionati si numarul anuntului pentru care s-a efectuat plata.

Cand imi apar anunturile in ziarul Anuntul Telefonic?

Pentru aparitiile consecutive daca plata a fost confirmata astazi pana in ora 14 anunturile in ziarul Anuntul Telefonic vor aparea in editia de maine sau prima editie libera a ziarului Anuntul Telefonic. Daca se confirma plata astazi dupa ora 14 atunci anunturile in ziarul Anuntul Telefonic va aparea in editia de peste 2 zile a ziarului Anuntul Telefonic.

Anunturile pentru ziarul Anuntul Telefonic vor aparea in zilele alese de client pentru aparitiile selective daca plata este confirmata in timp util pentru prima aparitie.

Cum platesc anunturile in ziarul Anuntul Telefonic?

Plata anunturilor pentru ziarul Anuntul Telefonic se poate face prin posta (mandat online si mandat postal), prin transfer bancar si prin trezorerie pentru societatile de stat. Toate detaliile privitoare la plata anunturilor pentru ziarul Anuntul Telefonic le puteti gasi aici.

Clientii din Bucuresti si maxim 5km in jurul Bucurestiului a caror comanda depaseste 450 Lei pot plati in numerar direct prin intermediul unui curier ce se va deplasa gratuit in maxim 2 ore la adresa dumneavoastra.

Pot primi ziarul Anuntul Telefonic cu anunturile mele?

Pentru a primi editia ziarului Anuntul Telefonic in care vor aparea anunturile dumneavoastra va rugam sa bifati optiunea "Vreau sa primesc ziarul (le) in care public anuntul" din formularul de calcul al pretului anuntului pentru ziarul Anuntul Telefonic.

Clientii care nu au ales optiunea si au nevoie de ziarul Anuntul Telefonic sunt invitati sa sune la sediul nostru la numarul de telefon 0723.613.896.

Cum pot afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Anuntul Telefonic"?

Pentru a afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Anuntul Telefonic" va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0723.613.896 iar un reprezentant al societatii noastre va va ajuta.

Exemple anunturi la rubricile Adunari generale(AGOA, AGEA) in ziarul "Anuntul Telefonic"?

Consiliul de administratie al .....................................................persoana juridica romana, sediul ................................................. J.../......./2010, CUI ............., in temeiul Legii ...../...... succesiv modificata si republicata si Statutului societatii, convoaca Adunarea Generala Extraordinara pentru data de ..........., ora ........, la ........................................... , pentru prima convocare, iar la data de ..................., ora ............ la aceeasi adresa pentru a doua convocare, in cazul in care cea dintai adunare nu s-ar putea desfasura din cauza neindeplinirii conditiilor legale, cu urmatoarea Ordine de Zi: 1. Aprobarea modificarii si completarii statutului societatii, astfel: Art...... alin....... se modifica astfel:

Desemnarea persoanelor imputernicite sa reprezinte societatea pentru inregistrarile si actualizarile la ORC, BVB si CNVM. La adunarile generale sunt indreptatiti sa participe toate persoanele care au calitatea de actionar si sunt inregistrate in Registrul actionarilor societatii tinut de ................................, la sfarsitul zilei de ..................... stabilita ca data de referinta. Accesul actionarilor inscrisi in registrul actionarilor societatii, pastrat la ............................... la data de referinta in locul in care se desfasoara adunarile generale ale actionarilor, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate valid sau, in cazul actionarilor persoane juridice si fizice reprezentate, cu procura speciala emisa de societate data persoanei fizice care le reprezinta sau cu alte acte in forma autentificata din care sa rezulte ca sunt reprezentantii legali ai acestora. Procurile speciale vor fi depuse/expediate intr-un exemplar original la sediul societatii din ....................................................................., inainte de ................................ (data postei de expediere), sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant in adunarea generala. Procurile care nu contin cel putin informatiile cuprinse in formularul de procura speciala pus la dispozitie ............................................... sau care nu sunt transmise in termenul prevazut mai sus nu sunt opozabile societatii. Formularele de procura speciala se pot ridica intre orele ................... in zilele lucratoare, de la sediul societatii mai sus mentionat incepand cu data de ...................... Alte documente si informatii vizand probleme inscrise pe ordinea de zi a adunarii pot fi consultate sau procurate contra cost la sediul societatii de catre persoanele ce isi demonstreaza calitatea de actionar si identitatea, incepand cu data de ..............., intre orele .................... in zilele lucratoare. Data de inregistrare este propusa a fi ...................... Informatii suplimentare la ................................

Cum public anunturi in ziarul Anuntul Telefonic pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile?

Definitie anunturi in ziarul Anuntul Telefonic pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile: Prin FONDUL SOCIAL EUROPEAN, respectiv Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 "Investeste in oameni!" intelegem Fondurile europene, acele instrumente financiare create de Uniunea Europena, pentru Romania si statele membre UE cu scopul de a dezvolta anumite domenii si a sprijini tarile membre la atingerea anumitor standarde de dezvoltare, atat economica, dar si sociala sau culturala.

Sunt doua modalitati de publicare a anunturilor in ziarul Anuntul Telefonic pentru fonduri structurale:

1. MARE PUBLICITATE - CU SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Anuntul Telefonic la MARE PUBLICITATE va rugam sa trimiteti un mail la office@mediapress.ro cu textul anuntului insotit de siglele ce trebuiesc inserate in macheta (modul) dvs. Grafica impusa de fondurile europene va fi realizata de societatea noastra GRATUIT. Deoarece este o procedura stricta va invitam sa ne contactati la nr. de telefon 0721.213.403 pentru lamuriri suplimentare.

2. MICA PUBLICITATE - FARA SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Anuntul Telefonic la mica publicitate va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra in ziarul Anuntul Telefonic. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA pentru anunturi Anuntul Telefonic

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Anuntul Telefonic este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Anuntul Telefonic pe site

Dupa completarea datelor personale anuntul dumneavoastra pentru ziarul Anuntul Telefonic va fi stocat in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Anuntul Telefonic si aparitia in ziarul Anuntul Telefonic

Dupa plata anuntului pentru ziarul Anuntul Telefonic acesta va aparea in ziarul Anuntul Telefonic la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Exemple anunturi Anuntul Telefonic la rubrica DIVERSE

Anunturi Anuntul Telefonic Diverse (pentru anunturi de mediu sau sentinte judecatoresti)

SC............................ SRL, cu sediul in Str. ..........., nr. ......., sector ......., Loc............, inregistrata la O.N.R.C. -O.R.C.T.B. cu CUI nr. ......., informeaza pe cei interesati ca s-a depus solicitarea pentru emiterea autorizatiei de mediu pentru activitatea: "........................." desfasurata in Str. .............., nr. ...., sector ......localitatea. Informatii se pot solicita la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului ................., din ........., Str............., intre orele ..... - ........, de luni pana vineri. Propuneri sau contestatii se pot depune la sediul A.P.M. .........., in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anunt.

Anunturi Anuntul Telefonic DIVERSE (sentinte judecatoresti)

JUDECATORIA .................... din Loc .................- Sectia .............., Sentinta ................nr........., Sedinta Publica (din data .............din dosar nr.............. Instanta constituita din: Presedinte: .................si Grefier: .............. Respinge/Admite actiunea formulata de reclamantul ................., cu domiciliul in Loc............., str. ....................., nr.........., sector ............, in contradictoriu cu paratul ...........................cu domiciliul in loc................, str. ....................., nr......, bl.........., sc........., et........., ap.........., sector ........... citat si prin publicitate, ca intemeiata / neintemeiata. Cu drept de recurs in 15 zile de la comunicare. Pronuntata in sedinta publica, astazi .............

Exemple anunturi Anuntul Telefonic CITATII

Anunturi Anuntul Telefonic Citatii

NUMITUL .................cu ultimul domiciliu cunoscut in ................, Str. ..............., nr. ......., bl. ........, sc. ...., et. ....., ap. ......., sect. ....... este citat (chemat) in data de .......... Ora......... la Judecatoria ...........cu sediul in ............., Str. .........., nr. .........., sect. ........, Completul ....... camera .......... in calitate de parat in dosarul nr. ................, pentru cauza.......... reclamanta fiind ..................

Exemple anunturi Anuntul Telefonic OFERTE SERVICIU (Locuri de munca)

Anunturi Anuntul Telefonic Oferte Serviciu (Locuri de munca)

SC Profesional Global Press SRL angajeaza DIRECTOR DEZVOLTARE. Cerinte obligatorii: 1. Absolvent/a a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy" , sau A.S.E. (Marketing) ori S.N.S.P.A (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice) 2. Cunoasterea lb.engleze excelent scris/vorbit; 3. Persoana foarte corecta, sociabila, comunicativa si in acelasi timp exigenta, rezistenta la stress, disponibilitate program prelungit, disponibilitate deplasari in diferite orase din Romania, capabila de a lua masuri decisive dar obiective, carnet conducere categoria B minim 1 an. Avantajele candidatului: 1. Cunoasterea altor limbi straine de circulatie internationala cum ar fi franceza, germana, araba; Absolvent al masteratului sau doctoratului in cadrul facultatilor sus mentionate; Aspect fizic placut. Se ofera: masina serviciu, telefon mobil, notebook, pentru deplasari in alte orase se asigura cazarea si masa la categoria 3 stele, + o diurna zilnica de 30 Euro, salariu 1.200 Euro/ lunar. Aplicati CV-urile dvs obligatoriu atat in lb. romana cat si in lb. engleza insotite de o copie a diplomei de licenta pe adresa de e-mail: irina.scarlat@mediapress.ro. pana cel tarziu 12 decembrie 2021. Toti candidatii care indeplinesc conditiile mentionate vor primi un raspuns.

Exemple anunturi Anuntul Telefonic PIERDERI

Anunturi Anuntul Telefonic Pierderi (acte firme, persoane juridice)

SC ....................... SRL cu sediul in ................, Str. ................nr. .........., sector ....... cod identificare fiscala ..............numar registrul comertului ................declara pierdut certificat constatator emis in baza declaratiei tip pe proprie raspundere pentru autorizarea activitatii.

Anunturi Anuntul Telefonic Pierderi (acte persoane particulare)

PIERDUT legitimatie student , carte identitate, pasaport pe numele ..............., eliberat de ............................ IL declar nul.

Exemple anunturi Anuntul Telefonic LICITATII

Licitatii sau Achizitii publice (Institutii de stat)

Primaria Municipiului ............., cu sediul in ............., strada ................, nr. ........., cod fiscal nr. ............., tel. ..............., fax. ............., persoana de contact d-nul ................tel. ................, in calitate de ............, organizeaza: I. Licitatie publica deschisa in vederea vanzarii unor imobile. Obiectul vanzarii il reprezinta: 1. .................................la un pret de pornire al licitatiei de .......Euro , la care se adauga TVA. Pretul de achizitionare al caietului de sarcini este de ..... Taxa de participare la licitatie este de ................. Documentatiile de atribuire si caietele de sarcini privind organizarea si desfasurarea licitatiei se pot gasi la sediul Primariei ..............., Serviciul ............., camera .......... Nu vor participa la licitatie persoanele juridice sau persoanele fizice care: au debite fata de Primaria .................; sunt in litigii cu.............; Locul si data limita pentru primirea ofertelor: Sediul Primariei .............., registratura primariei, pana la data de .............., ora ........... Locul si data desfasurarii licitatiei publice deschise: Sediul Primariei ............, sala de sedinte, in data de ...............ora .......... Fiecare oferta trebuie depusa intr-un exemplar. Contestatiile aparute vor fi solutionate de catre ..................., cu sediul in ............., strada ........., nr. ..........., tel. .........., fax ............ Data transmiterii anuntului de licitatie este ............... La licitatie vor putea participa cu oferte doar investitorii care au prezentat documentele de participare, in forma si continutul specificate in caietul de sarcini si documentatia de atribuire. Ofertantii raman angajati prin termenii ofertelor lor pentru o perioada de .......de zile de la data depunerii ofertelor. Informatii suplimentare se pot obtine de luni pana vineri intre orele ..............la camera ............din sediul Primariei..................

La ce categorii pot publica anunturi in ziarul Anuntul Telefonic?

Anunturi in ziarul Anuntul Telefonic se pot publica la urmatoarele categorii:
Calculul anuntului de mica publicitate in ziarul Anuntul Telefonic

Calculul pretului pe LOC!

Completezi textul anuntului, numarul de aparitii dorite si optiunile (chenar, bold etc.) si apoi poti face calculul pretului anuntului PE LOC! Calculul poate fi refacut pana se incadreaza in asteptarile tale.
Factura proforma pentru anunturile de mica publicitate in ziarul Anuntul Telefonic

Factura proforma si fiscala

Dupa calcularea anuntului si completarea datelor personale sau ale firmei vi se va genera automat o factura proforma pe baza careia veti plati. Dupa achitarea anuntului veti primi prin curier factura fiscala.
Date de aparitie pentru anunturile de mica publicitate in ziarul Anuntul Telefonic

Date de aparitie

Poti selecta aparitia anuntului in date consecutive incepand cu prima editie libera sau poti alege datele specifice in care anuntul sa fie publicat.
Modalitati de plata pentru anunturile de mica publicitate in ziarul Anuntul Telefonic

Cum platesc?

Platesti prin posta, ordin de plata, in trezorerie (doar pentru societatile de stat). Pentru mai multe detalii apasati aici.
Pentru o navigare personalizata, folosim cookies.