Licitatii
Publicati acum
anuntul online pe 33 site-uri + 1 aparitie intr-unul din ziarele:
Anuntul Telefonic, Ziarul de Pierderi®, Ziarul Locuri de Munca®, Ziarul Anunt de Mediu®, Ziarul Juridic (in functie de categorie)! Pret -
50 Lei, maxim 40 cuvinte.
Lista tuturor site-urilor si
modalitatile de plata le gasiti sub formularul de publicare al anuntului.
Publica acum
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 20 Mar 2023
Directia Silvica Olt cu sediul in Slatina, str. Bd. Sf. C-tin Brancoveanu, nr. 6, tel:0249/432154, fax 0249/432002, organizeaza licitatie pentru vinzarea de 8,1 to plante medicinale (stare uscata), in data de 06.04.2023, ora 12.00 .
Licitatia va fi in plic inchis (cerere de oferta ) si va avea loc la sediul directiei silvice.
Preselectia va avea loc in data de 06.04.2023, ora 11.00, la sediul directiei silvice, termenul limita de inscriere la licitatie fiind 06.04.2023, ora 11.00 .
Caietul de sarcini, oferta de licitatie si alte aspecte cu privire la modul de desfasurare al licitatiei, le puteti obtine de la sediul directiei silvice, compartiment productie.
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 15 Mar 2023
Nr. 15/16.03.2023 ANUNT DE PARTICIPARE VIE VIN ANDRA SRL, in calitate de beneficiar al Masurii de Investitii a Programului national de sprijin in sectorul vitivinicol 2019-2023, co-finantat din fonduri FEGA derulate prin Agentia de Plati si Interventii in Agricultura (APIA), va invita sa participati prin depunere de oferte la procedura concurentiala in vederea atribuirii contractului de executie instalatii si montaj, conform actiunilor prevazute in programul de investitii intitulat: "Reabilitare hale de productie existente si constructie cladire noua". Informatii generale cu privire la beneficiar: Beneficiar: VIE VIN ANDRA SRL, CUI 36492974, J13/2151/05.09.2016 Adresa: Sat Valu lui Traian, Comuna Valu lui Traian, Strada Viei, Nr. 21, Judet Constanta Telefon: 0724406542, e-mail: domeniilem@gmail.com Persoana de contact: BANEA DUMITRU Mijloace de comunicare: informatii se pot obtine telefonic (0724406542) sau prin email domeniilem@gmail.com Procedura de achizitie aplicata: Procedura concurentiala de atribuire pentru beneficiarii privati care nu au calitatea de autoritate contractanta, conform Ghidului solicitantului privind sprijinul financiar pentru masura de investitii in sectorul vinicol Denumire program: Programul National de Sprijin in sectorul vitivinicol 2019 - 2023 Denumire contract: Contract de executie instalatii si montaj, pentru proiectul cu titlul "Reabilitare hale de productie existente si constructie cladire noua" Obiectul contractului: executie instalatii si montaj pentru proiectul cu titlul "Reabilitare hale de productie existente si constructie cladire noua" Durata contractului: pana la data de 15.04.2025 Valoarea estimata: 2528313.34 lei din care valoarea eligibila 1299468.42 lei si valoarea neeligibila 1228844.92 Lei Criteriul de atribuire: "pretul cel mai scazut". Data si ora limita de depunere a ofertelor: 28.03.2023, ora 14.00 Oferta se depune in plic inchis, sigilat, la adresa de corespondenta a firmei VIE VIN ANDRA SRL din Sat Valu lui Traian, Comuna Valu lui Traian, Strada Viei, Nr. 21, Judet Constanta. Data si ora sedintei de deschidere: 28.03.2023, ora 14.30, la sediul VIE VIN ANDRA SRL din Sat Valu lui Traian, Comuna Valu lui Traian, Strada Viei, Nr. 21, Judet Constanta. Adresa si modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se solicita la sediul VIE VIN ANDRA SRL din Sat Valu lui Traian, Comuna Valu lui Traian, Strada Viei, Nr. 21, Judet Constanta, personal de catre reprezentantul legal al potentialului ofertant sau prin reprezentanti imputerniciti prin procura. Informatii suplimentare se pot solicita la nr de telefon 0724406542 (Banea Dumitru), sau prin email domeniilem@gmail.com, de luni pana vineri, intre orele 08.00-16.00. Reprezentant legal BANEA DUMITRU
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 14 Mar 2023
Anunţ privind vanzarea bunurilor imobile
Anul 2021, luna SEPTEMBRIE, ziua 14
in temeiul art. 250 alin (2) din Legea 207/ 2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, se face cunoscut că in ziua de 27.09.2021, ora 12.00, la sediul Primăriei oraşului Harşova din Str. Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 1, Oraş Harşova, Jud. Constanţa, va avea loc vanzarea la licitație, a urmatorului bun imobil sechestrat, proprietatea debitorului :
ȘABAN REGEP și AMIDE, cu domiciliul actual in oraș Harșova, str. Traian, nr. 13, jud. Constanța, imobil teren intravilan in suprafaţă de 900 m.p., din acte și 964 din masurători situat in Harşova, Str. Traian nr. 13, jud. Constanţa, cu nr. cadastral alocat 102338, carte funciară 102338, deținut prin contract de vanzare-cumpărare nr. 4240/21.12.1992, dosar de executare nr. 3/2012; PREŢ EVALUARE: 64.016,00 LEI; PREŢ INCEPERE LICITAŢIE: 32.008,00 LEI.
Drepturi/Privilegii care grevează bunurile:
U.A.T Oraş Harşova-Birou Executări silite-Dosar ex.silită 3/2012;
Preţul nu conţine T.V.A.
Invităm pe cei care pretind vreun drept asupra acestor bunuri, să inştiinţeze despre aceasta, organul de executare silită inainte de data stabilită pentru vanzare. Debitorii, proprietari ai imobilelor, nu pot licita nici personal, nici prin intermediul altor persoane.
Cei interesaţi de cumpărarea bunurilor trebuie să prezinte toate documentele prevazute de art. 250 alin (7) din Legea 207/ 2015 privind Codul de procedură fiscală.
Pentru bunurile imobile sechestrate, ofertele de cumpărare se primesc la sediul Primăriei oraşului Harşova - Direcţia Economică - Birou Executări Silite, Str. Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 1, Oraş Harşova, jud. Constanţa, pană in ziua de 24.09.2021, ora 12.00.
Facem menţiunea că, in vederea participării la licitaţie, ofertanţii sunt obligaţi să facă dovada plăţii in contul RO98TREZ2385006XXX000028, deschis la Tezoreria Operativă Harşova, a taxei de participare de 10% din preţul de pornire al licitaţiei pană la data de 24.09.2021.
Ofertele de cumpărare pot fi depuse direct sau transmise prin poştă. Nu se admit oferte telefonice, telegrafice, transmise prin telex sau telefax.
Data afișării 15.09.2021.
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 14 Mar 2023
*S.C. DOMENIUL VLADOI S.R.L. CUI-17568120, J13/1526/2005 SEDIUL MURFATLAR Nr.34 din 25.02.2022. Anuntul de participare 1.SC DOMENIUL VLADOI SRL, CUI:17568120, Nr.de inregistrare O.N.R.C. J13/1526/2005, Sediul in Oras MURFATLAR, str.CALEA DOBROGEI, nr.6, jud.Constanta.Telefon 0722578768, e-mail: ancamariavladoi@gmail.com. Persoana de contact Ion VLADOI. 2.Denumirea programului si a contractului ,,MODERNIZARE CRAMA VLADOI ″, contract achizitie produse. 3.Obiectul contractului -achizitie PRODUSE : 4.Actiunea 8.Echipament pentru conditionare (imbuteliere, etichetare, ambalare); 8.2.echipamente pentru imbuteliere (inclusiv echipamente si utilaje de spalare/clatire sticle goale), dopuire,capisonare,etichetare,conditionare si ambalare(formare cutii,umplere cutii,paletizare etc.), precum si echipamente utilizate in manevrarea produselor in depozite(transpalete,stivuitoare,etc.) -Electrostivuitor 1.buc 5.Durata contractului:12 luni de la data semnarii. 6.Termen de livrare produse :maxim 4(patru) luni de la plata avansului. 7.Valoarea estimata: 152499,36 lei fara TVA. 8.Criteriul de atribuire : "pretul cel mai scazut" 9.Data si ora limita de depunere a ofertelor: 07.03.2022 ora-10:00 10. Data si ora sedintei de deschidere: 07.03.2022 ora-12:00 11.Locul si modul de obtinere a documentatiei: SC DOMENIUL VLADOI SRL, Oras MURFATLAR, str.CALEA DOBROGEI, nr.6, jud.Constanta, personal sau prin reprezentanti. 12.Informatii suplimentare se pot solicita la telefoanele: 0722578768. Reprezentant legal Anca Maria VLADOI PARASCHIVOIU
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 14 Mar 2023
*Casa de Insolventa Matei si Paulus SPRL, lichidator judiciar al S.C. DESTINY DIVERS S.R.L. societate in faliment, anunta scoaterea la vanzare prin licitatie publica a unui Autoturism Opel Combo avand valoarea evaluata de 3600 lei + TVA Licitatiile publice au loc in fiecare zi de marti, incepand cu 23.11.2021, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Targu Mures, Str. Postei, nr 3, judetul Mures. Astfel: - serie de 3 licitatii saptamanale, avand ca pret de pornire 60% din valoarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 50% din valoarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 40% din vvaloarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 30% din valoarea evaluata la care se adauga TVA Licitatiile publice se vor efectua in stricta conformitate cu prevederile din caietul de sarcini (Regulamentul de vanzare), aprobat de creditori. Pentru informatii suplimentare tel: 0365804085, mail: mateipaulus@gmail.com
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 09 Mar 2023
Particular vand teren intravilan lot 57 trup Mamaia Nord (faleza Navodari ) sub 6 nr 111866 uat Navodari in suprafata de 500 mp (20×25) Pret 505 eur/mp usor negociabil Tel 0723 511 888
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 07 Mar 2023
E-DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A. organizeaza procedura vanzare a
pachetului de 19 garsoniere, cu chiriasi si litigii in curs, situate in imobilul
din jud. Constanta, mun. Constanta, aleea Egretei, nr.11, bl. D1;
Suprafata utila: 10,02 mp, confort III, valoare pornire per garsoniera 7.000
lei, la care nu se adauga TVA.
Se vor lua in considerare numai Propunerile Irevocabile de Achizitie ce
vizeaza intreg pachetul de garsoniere, transmise catre Enel Servicii
Comune S.A, in atentia: Real Estate la adresa: Bucuresti, sector 3, blvd.
Mircea Voda, nr. 30, etaj 7, pana la 05.01.2022.
Detaliile procedurii si formularul de oferta se pot solicita
realestate.ro@enel.com sau 0725.658.607
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 07 Mar 2023
Anunţ privind vanzarea bunurilor imobile, in temeiul art. 250 alin (2) din Legea 207/ 2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, se face cunoscut că in ziua de 29.12.2021, ora 12.00, la sediul Primăriei oraşului Harşova din Str. Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 1, Oraş Harşova, Jud. Constanţa, va avea loc vanzarea la licitație, a urmatorului bun imobil sechestrat, proprietatea debitorului : IAȘAR CHIRES, cu domiciliul actual in oraș Harșova, str. Primăverii, nr. 10, jud. Constanța, imobil teren intravilan in suprafaţă din acte de 280 m.p.,(suprafață măsurată de 277 mp2, situat in Harşova, Str. Primăverii nr. 10, jud. Constanţa, cu nr. cadastral alocat 102526, carte funciară 102526, deținut prin contract de vanzare-cumpărare nr. 543/26.05.2004, dosar de executare nr. 2918/2021; PREŢ EVALUARE: 21.277,00 LEI; PREŢ INCEPERE LICITAŢIE: 21.277, 00 LEI. Drepturi/Privilegii care grevează bunurile: U.A.T Oraş Harşova-Birou Executări silite-Dosar ex.silită 2918/2021; Preţul nu conţine T.V.A. Invităm pe cei care pretind vreun drept asupra acestor bunuri, să inştiinţeze despre aceasta, organul de executare silită inainte de data stabilită pentru vanzare. Debitorii, proprietari ai imobilelor, nu pot licita nici personal, nici prin intermediul altor persoane. Cei interesaţi de cumpărarea bunurilor trebuie să prezinte toate documentele prevazute de art. 250 alin (7) din Legea 207/ 2015 privind Codul de procedură fiscală. Pentru bunurile imobile sechestrate, ofertele de cumpărare se primesc la sediul Primăriei oraşului Harşova - Direcţia Economică - Birou Executări Silite, Str. Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 1, Oraş Harşova, jud. Constanţa, pană in ziua de 26.12.2021, ora 13.00. Facem menţiunea că, in vederea participării la licitaţie, ofertanţii sunt obligaţi să facă dovada plăţii in contul RO98TREZ238506XXX00028, deschis la Tezoreria Operativă Harşova, a taxei de participare de 10% din preţul de pornire al licitaţiei pană la data de 26.12.2021. Ofertele de cumpărare pot fi depuse direct sau transmise prin poştă. Nu se admit oferte telefonice, telegrafice, transmise prin telex sau telefax.
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 07 Mar 2023
Specificatii Suprafata terenului 1000,0 m2 Front stradal 30 Destinatie Rezidențial Amenajare strazi De pamant Alte caracteristici Oportunitati de investitieDescriere Imobiliare Terenul se vinde in licitatie publica!!! Tip imobil: teren intravilan Adresa imobil: Costinesti, lotul 19, cvartal 4, PUD Locuinte/locuinte de vacanta "Zona Nord", judetul Constanta. Suprafata teren : 1000 mp. Numar cadastral 1540. Forma terenului este dreptunghiulara, cu deschidere la drum de 30 metri liniari. Utilitati existente: retea de energie electrica si retea de apa. Vezi detalii pe www.romimo.ro
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 07 Mar 2023
Anunt de participare la licitatie deschisa pentru concesionare bunuri 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Municipiul Campia Turzii, cod de identificare fiscala 4354566, Campia Turzii, str. Laminoristilor nr. 2, jud. Cluj, telefon: 0264-368001, fax: 0264-365467, e-mail: primaria@campiaturzii.ro 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: teren in suprafata de 504 mp, inscris CF nr. 55978 Campia Turzii, nr. cad. 55978, care apartine domeniului privat al municipiului Campia Turzii, situat in municipiul Campia Turzii, str. 1 Decembrie 1918, nr. 14, jud. Cluj, in vederea edificarii unei cladiri cu destinatie de spatiu comercial. Concesionarea se face conform O.U.G. nr. 57/2019 si conform H.C.L. nr. 38 din 23.02.2023. 2. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul Municipiului Campia Turzii, str. Laminoristilor nr. 2, camera 38, judetul Cluj, tel. 0364135647. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Evidenta si Gestiunea Patrimoniului din cadrul Municipiului Campia Turzii, judetul Cluj. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: gratuit. 3.4. Data limita pentru solicitarea clarificarilor: 20.03.2023 ora 16.00 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2023 ora 16.00 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Municipiul Campia Turzii, str. Laminoristilor nr. 2, camera 1, judetul Cluj 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 28.03.2023, ora 12.00, sala de sedinte a Municipiului Campia Turzii, str. Laminoristilor nr. 2, judetul Cluj. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Cluj, Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor nr. 2-4, cod postal 400117, telefon: 0264-596111; fax: 0264-595844, e-mail: tr-cluj-reg@just.ro 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 06.03.2023
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 06 Mar 2023
ANUNT ORGANIZARE LICITATIE PUBLICA CU STRIGARE. SNN SA-BUCURESTI prin Sucursala CNE.Cernavoda, localitatea Cernavoda, str.Medgidiei, nr.2, jud.Constanta, Nr.Reg.Comert: J13/3442/2007, numar de inregistrare fiscala:22554619, organizeaza la sediul Sucursalei CNE.Cernavoda, Pavilion#0, in data de 04.10.2021 orele 10.00, LICITATIE PUBLICA cu STRIGARE pentru VANZAREA de DESEURI INDUSTRIALE DIVERSE, pentru urmatoarele tipuri si cantitati de deseuri:17 04 11/Deseu cablu de aluminu (nepregatit cu manta de plastic, dimensiuni diferite)/kg/13,000;17 04 11/Deseu cablu de cupru (nepregatit cu manta de plastic, dimensiuni diferite)/kg/20,000;17 04 02/Deseu de aluminu brut/kg/3,500;17 04 01/Deseu de cupru brut/kg/3,000;17 04 05/Deseu de fier vechi/to/2,000;17 04 05/Deseu inox/kg/20,000;16 06 01*/Deseu acumulatori si baterii industriale de plumb/kg/20,000;17 02 01/Deseu de lemn/kg/50,000;17 04 01/Deseu de bronz/kg/500;20 01 39/Deseu de plastic/kg/5,000. La licitatie pot participa persoane juridice. Documentatia de licitatie poate fi ridicata de la casieria Sucursalei CNE.Cernavoda sau se poate transmite on-line dupa achitarea in numerar/virament bancar a sumei de:50.lei. Garantia de participare este de 10% din valoarea optiunii fara TVA si se achita cu ordin de plata in contul:nr.RO63RNCB0116049718520008 deschis la:B.C.R.Cernavoda. Inscrierile se pot face la sediul societatii pana la data 01.10.2021 orele 15.00 prin depunerea documentelor solicitate pentru participare la licitatie si a celor care atesta plata garantiei de participare. Detalii suplimentare se pot obtine la sediul Sucursalei.CNE:pentru vizualizare si detalii tehnice la tel.nr.0721/283.408 sau:0241/801.733, iar pentru detalii privind conditiile de participare la tel.:0241/802.110 sau:0721/283.405. In caz de neadjudecare, licitatia se va repeta in datele de:18.10.2021 orele 10.00, cu acceptarea inscrierilor pana la data de:15.10.2021 orele 15.00, respectiv:08.11.2021 orele 10.00, cu acceptarea inscrierilor pana la data de:05.11.2021 orele 15.00.
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 03 Mar 2023
Somatie: Avand in vedere actiunea civila formulata de catre petenta SC NIADAL ABATEX COMPANY SRL,cu sedul in Deta,str.Infratirii,nr.18,jud.Timis,avand ca obiect uzucapiune, inregistrata pe rolul Judecatoriei Deta sub dosar nr.2324/220/2020,prin care a solicitat constatarea dreptului de proprietate prin uzucapiune asupra imobilului inscris in CF nr.403950Deta,cu nr.cadastral/topografic 488-490c,constand in teren in suprafata totala de 360mp,imobil situat in intravilanul orasului Deta,jud.Timis,aflat in proprietatea tabulara a numitilor Buchmann Ferdinand,decedat la data de 25.03.1941,si Buchmann Roza, decedata la data de 27.03.1965, ambii cu ultimul domiciliu in Deta,str. Avram Iancu,nr.2,jud.Timis. Somam pe toti cei interesati sa formuleze Opozitie la prezenta actiune,in termen de 1 luna de la data publicarii acestui anunt, care se va comunica in scris,la aceasta instanta, urmand a se mentioa numarul de dosar indicat mai sus.In cazul in care,nu se va formula opozitie in termen de 1 luna de la data ultimei publicatii,instanta va solutiona cererea.
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 03 Mar 2023
Anunt privind vanzarea bunurilor imobile. Anul.2021, luna.IUNIE, ziua.17. In temeiul art.250 alin(2) din Legea.207/ 2015 privind Codul de procedura fiscala/cu modificarile si completarile ulterioare, se face cunoscut ca in ziua de:29.06.2021, ora:11.00, la sediul Primariei orasului Harsova din:Str.Piata 1.Decembrie.1918, nr.1, Oras.Harsova, Jud.Constanta, va avea loc vanzarea la licitatie, a urmatorului bun imobil sechestrat, proprietatea debitorului:SABAN MEMET, cu domiciliul actual in:oras Harsova, str.Danubiu, nr.7, jud.Constanta; Imobil, constructie P+1, suprafata construita la sol:173m.p., situat in Harsova, Str.Danubiu nr.7, jud.Constanta, cu nr.cadastral alocat:701-2/S/-C1+C2 si CF.100160, dosar de executare silita nr.1301/2012; detinut prin contract de vanzare-cumparare nr.266/17.02.2006, dosar de executare silita nr.1301/2012; PRET EVALUARE: 186.532,00.LEI; PRET INCEPERE LICITATIE:93.266,00.LEI. Drepturi/Privilegii care greveaza bunurile:U.A.T.Oras Harsova-Birou Executari silite-Dosar ex.silita.1301/2012; B.E.J.Gavrilescu Alin-Mihail-Dosar ex.silita nr.2606/G/2019; B.E.J.Vasile Dumitru Gabriel-Dosar ex.silita nr.238/2016; B.E.J Solomon Neculai-Dosar ex.silita nr.117/2019; Pretul nu contine T.V.A. Invitam pe cei care pretind vreun drept asupra acestor bunuri, sa instiinteze despre aceasta, organul de executare silita inainte de data stabilita pentru vanzare. Debitorii, proprietari ai imobilelor, nu pot licita nici personal, nici prin intermediul altor persoane. Cei interesati de cumpararea bunurilor trebuie sa prezinte toate documentele prevazute de art.250 alin(7) din Legea.207/ 2015 privind Codul de procedura fiscala. Pentru bunurile imobile sechestrate, ofertele de cumparare se primesc la sediul Primariei orasului Harsova-Directia Economica-Birou Executari Silite, Str.Piata 1.Decembrie.1918, nr.1, Oras Harsova, jud.Constanta, pana in ziua de:28.06.2021, ora:13.00. Facem mentiunea ca, in vederea participarii la licitatie, ofertantii sunt obligati sa faca dovada platii in contul:RO98TREZ2385006XXX000028, deschis la Tezoreria Operativa Harsova, a taxei de participare de:10% din pretul de pornire al licitatiei pana la data de:28.06.2021.Ofertele de cumparare pot fi depuse direct sau transmise prin posta. Nu se admit oferte telefonice, telegrafice, transmise prin telex sau telefax. Data afisarii:18.06.2021.
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 03 Mar 2023
BTT-SA, Bucuresti, Calea Victoriei 155, bloc.D1, sc.6, etaj.12, sect.1, RO1573170, secretariat@btt.ro, 021.222.82.36 inchiriaza prin licitatie publica activul:Cladire-Centrala termica situata pe lotul.207 in suprafata de:300mp, situat in:Costinesti, jud.Constanta. Licitatia publica va avea loc in:Bucuresti, Calea Victoriei nr.155, bloc.D1, sc.6, etaj.12, sect.1, pe 07.07.2021, ora:11.00. Informatiile complete se gasesc pe site-ul:www.btt.ro.
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 03 Mar 2023
IS-ROM SPRL, lichidator judiciar al debitorului WINTECH PVC S.R.L. in faliment, in bankruptcy, en faillite, organizeaza licitatie publica pentru vanzarea imobilului teren intravilan in suprafata de 500 mp situat in Lazu, com. Agigea, parcela A488/50/1, jud. Constanta, CF 108991. Pretul de vanzare a bunului imobil mentionat este de 9.660 Euro plus TVA. Licitatia pentru vanzarea bunului imobil mentionat mai sus va avea loc in data de 19.01.2021 ora 13,00 la sediul lichidatorului judiciar din Bucuresti, str. Ion Campineanu nr. 11, etaj 2, sector 1. Detalii privind bunurile scoase la vanzare se regasesc in caietul de sarcini care poate fi achizitionat de la sediul lichidatorului judiciar. Pentru informatii suplimentare va puteti adresa lichidatorului judiciar la tel: 021-3123388; email: office@is-rom.ro, catalin.cotorogea@is-rom.ro.
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 03 Mar 2023
U.A.T. Comuna Ilva Mica, judetul Bistrita- Nasaud Anunt licitatie pentru inchirieri loturi de pasune disponibile 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Ilva Mica, strada Ilvei, nr. 22, judetul Bistrita-Nasaud, telefon: 0263/373554, fax: 0263/373683, e-mail: primaria_ilvamica@yahoo.com, primaria@ilvamica.ro, cod fiscal: 4427030. 2. Informatii generale privind obiectul inchirierii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: 13 Loturi de pasune disponibile, proprietatea publica a Comunei Ilva Mica, situate pe teritoriul cadastral al localitatilor Ilva Mica, Rodna, Șant din judetul Bistrita-Nasaud si Cosna, judetul Suceava, in suprafata totala de 773,79 ha, conform caietului de sarcini, in scopul punerii in valoare si folosirii optime prin pasunat continuu. Inchirierea se face conform art. 333 si art. 335 din O.U.G. 57/03.07.2019 si Hotararii Consiliului Local nr. 10/24.02.2023. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartimentul Achizitii publice. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Achizitii publice din cadrul Primariei Comunei Ilva Mica, comuna Ilva Mica, str. Ilvei, nr. 22, judetul Bistrita-Nasaud. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 lei/exemplar, se achita numerar la casieria Primariei comunei Ilva Mica sau prin virament bancar in contul Comuna Ilva Mica, cod fiscal 4427030, RO09TREZ10421180250XXXXX, deschis la Trezoreria Sangeorz-Bai, cu specificatia la obiectul platii. 3.4. Data limita privind solicitarea clarificarilor: 20.03.2023, ora 16,30. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2023 ora 16,30. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Oferta va fi depusa la Compartimentul Achizitii publice din cadrul Primariei Comunei Ilva Mica, comuna Ilva Mica, str. Ilvei, nr. 22, judetul Bistrita-Nasaud. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 30.03.2023 ora 10,00, in sala de sedinte a Primariei comunei Ilva Mica, comuna Ilva Mica, str. Ilvei, nr. 22, judetul Bistrita-Nasaud. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Bistrita-Nasaud, Municipiul Bistrita, Str. Alba Iulia, nr. 1, CP 420178, jud. Bistrita-Nasaud, tel 0263/213528, fax: 0263/231509, e-mail:trbndosare@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 03.03.2023. PRIMAR HOREA AUREL
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 02 Mar 2023
*S.C. DOMENIUL VLADOI S.R.L. CUI-17568120, J13/1526/2005 SEDIUL MURFATLAR Nr.34 din 25.02.2022. Anuntul de participare 1.SC DOMENIUL VLADOI SRL, CUI:17568120, Nr.de inregistrare O.N.R.C. J13/1526/2005, Sediul in Oras MURFATLAR, str.CALEA DOBROGEI, nr.6, jud.Constanta.Telefon 0722578768, e-mail: ancamariavladoi@gmail.com. Persoana de contact Ion VLADOI. 2.Denumirea programului si a contractului ,,MODERNIZARE CRAMA VLADOI ″, contract achizitie produse. 3.Obiectul contractului -achizitie PRODUSE : 4.Actiunea 8.Echipament pentru conditionare (imbuteliere, etichetare, ambalare); 8.2.echipamente pentru imbuteliere (inclusiv echipamente si utilaje de spalare/clatire sticle goale), dopuire,capisonare,etichetare,conditionare si ambalare(formare cutii,umplere cutii,paletizare etc.), precum si echipamente utilizate in manevrarea produselor in depozite(transpalete,stivuitoare,etc.) -Electrostivuitor 1.buc 5.Durata contractului:12 luni de la data semnarii. 6.Termen de livrare produse :maxim 4(patru) luni de la plata avansului. 7.Valoarea estimata: 152499,36 lei fara TVA. 8.Criteriul de atribuire : "pretul cel mai scazut" 9.Data si ora limita de depunere a ofertelor: 07.03.2022 ora-10:00 10. Data si ora sedintei de deschidere: 07.03.2022 ora-12:00 11.Locul si modul de obtinere a documentatiei: SC DOMENIUL VLADOI SRL, Oras MURFATLAR, str.CALEA DOBROGEI, nr.6, jud.Constanta, personal sau prin reprezentanti. 12.Informatii suplimentare se pot solicita la telefoanele: 0722578768. Reprezentant legal Anca Maria VLADOI PARASCHIVOIU
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 02 Mar 2023
*Casa de Insolventa Matei si Paulus SPRL, lichidator judiciar al S.C. DESTINY DIVERS S.R.L. societate in faliment, anunta scoaterea la vanzare prin licitatie publica a unui Autoturism Opel Combo avand valoarea evaluata de 3600 lei + TVA Licitatiile publice au loc in fiecare zi de marti, incepand cu 23.11.2021, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Targu Mures, Str. Postei, nr 3, judetul Mures. Astfel: - serie de 3 licitatii saptamanale, avand ca pret de pornire 60% din valoarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 50% din valoarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 40% din vvaloarea evaluata la care se adauga TVA - serie de 3 licitatii saptamanale avand ca pret de pornire 30% din valoarea evaluata la care se adauga TVA Licitatiile publice se vor efectua in stricta conformitate cu prevederile din caietul de sarcini (Regulamentul de vanzare), aprobat de creditori. Pentru informatii suplimentare tel: 0365804085, mail: mateipaulus@gmail.com
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 02 Mar 2023
Consiliul Local al municipiului Husi, judetul Vaslui, organizeaza licitatie
publica in baza Hotararii Consiliului Local Husi nr. 48/31.01.2023, in vederea inchirierii terenurilor, apartinand domeniului privat al municipiului Husi, situat in Husi, judetul Vaslui, dupa cum urmeaza:
-teren in suprafata de 22,58mp, situat pe Aleea Stadionului, nr. 11R1;-teren in suprafata de 18,87mp, situat in str. Scolii, nr.10E;
-teren in suprafata de 12,30 mp, situat in str. 1 Decembrie, nr.l5G;
-teren in suprafata de 18,90 mp, situat in str. Al. Giugaru, nr.lC;
-teren in suprafata de 39,15 mp, situat in str. A. I. Cuza, nr.8B;
-teren in suprafata de 22,59 mp, situat pe Aleea Stadionului, nr.11M;
-teren in suprafata de 21,00 mp, situat in str. Schit, nr.17H;
-teren in suprafata de 22,40 mp, situat in str. I. Al. Anghelus, nr.16N;
-teren in suprafata de 18,72 mp, situat in str. A. I. Cuza, nr. 6M.
Licitatia va avea loc la data de 23.03.2023, ora 13,00, la sediul Consiliului Local Husi, str. 1 Decembrie, nr. 9. Pentru relatii suplimentare va puteti adresa la sediul nostru, cam. 31, telefon 0235 / 480009, interior 134
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 02 Mar 2023
BTT-SA, Bucuresti, Calea Victoriei 155, bloc D1, scara 6, etaj 12, sector 1, secretariat@btt.ro, 021.222.82.36 inchiriaza prin licitatie publica urmatoarele active situate in Baza BTT Costinesti:
Activ teren in suprafata de 2.200 mp din lot 135;
Activ teren in suparafata de 550 mp si cladire C8 - 430 mp, lot 207 B;
Activ teren in suprafata de 1.170 mp din lot 205;
Licitatiile publice vor avea loc la sediul BTT SA din Bucuresti, pe 16.03.2023.
Informatiile complete se gasesc pe site-ul: www.btt.ro.